nustundarnyatider

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Ett gott försök i alla fall.

Av Maria Eriksson - 5 januari 2011 19:54

Nå, nu kanske det för all del verkligen är så att det inte var den smartaste av idéer att besöka universitetsbiblioteken på trettondagsafton som ju trots allt är en afton och en dag före röd dag...men jag tycker ju att jag borde ha fått mitt ärende utfört när jag faktiskt kollat upp öppetiderna på nätet innan jag gav mig iväg...men så blev icke fallet.


Det blev lite promenerande fram och tillbaka och nu vet jag vart jag ska ta vägen iaf...


Sen begav vi oss till Gallerian för ett besök på BR leksaker. Leo hade en massa presentkort att handla för...det blev *surprise* LEGO för alltihop.

Och så fikade vi och sen bar det av hemåt...


Jag kan fortfarande inte komma åt de databaser jag behöver för att komma åt artiklar, men än är det väl för tidigt att gripas av panik...

Student är jag from 17/1 med beviljade studiemedel, så nånting ska jag väl lyckas knåpa ihop...

Ska studera uppgiftsbeskrivningen ordentligt så jag till fullo förstår uppdraget.

Sen kan jag be om länkarna jag skulle få, men ännu inte fått...


Det löser sig....

 
 
Ingen bild

Ewa Olsson

5 januari 2011 23:12

Vad roligt att du blir student och hoppas att det löser sig för dig:Kram hälsa Leo med en stor kram

 
Ingen bild

Pelle

6 januari 2011 11:10

Bra gjort att ta tag i detta nu och få det gjort en gång för alla!!! Heja på Maria och jag ser fram emot att höra vad det ska handla om!!!
Kram och god fortsättning på 2011!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 januari 2014 22:07

Vilket bättre sätt att starta det nya året genom att avsluta något gammalt och avdankat? Tack och hej!     ...

Av Maria Eriksson - 24 november 2013 05:13

Då Jag försöker ta mig framåt men försvinner i mängden, blir undanskuffad. Når aldrig fram... Men blicken är fokus. Nu Jag har vänt om. Försöker tränga mig förbi och bort, blir bortmotad. Vet inte vart jag ska ? Och blicken är tom. ...

Av Maria Eriksson - 14 oktober 2013 19:15

Prinsen bad om att få cykla till Vällingby redan på lördagkvällen. "Jag kan ju cykla så får jag en liten cykeltur!" Vilket stärkande argument för en som uppmanar till all sorts aktivitet. Jag nappade ju självklart på idén... På söndagsmorgonen vakn...

Av Maria Eriksson - 7 oktober 2013 01:11

Varför?

Av Maria Eriksson - 1 september 2013 06:12

Du är så totalt jävla pantad din vidriga ursäkt till mänsklig livsform. Fatta att dina vidriga tankar lyser igenom och förgiftar allt som är normalt och lugnande... Du är rakt igenom totalt rutten. Försök acceptera det så kan alla andra gå vid...

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Bloggar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards