nustundarnyatider

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Maria Eriksson - 2 januari 2011 00:06

Bilder var ett tag sen....här kommer lite från födelsedag, jul och nyår.


Årets tårta som blev en tårta...vi hjälptes åt att dekorera!


På julafton deltog vi en stund i julfirandet i Ängbykyrkan...de bjöds på ett dignande julbord och värdskap av dessa 3 änglar...

     


Julgranen hemma hos bror...många spännande klappar som vanligt.


Dagen till ära eldades ljusen som Leo gjort till sin morbror när han gick i 6-års.

(De var julklapp samma år men sparade tills denna julen... ;-)

     


Annandagen hade vi minijulbord hemma och jag fick äntligen jansson!


Leo var på visit hos sin syster ett par dagar, jag passade på att ha lite knytis med bara vuxna för en gångs skull, men fick besök av en lite "bebis" ändå... ;-)


Nyårsbordet! Underbart trevligt. Härliga vänner. Utsökt mat och lyxiga drycker! (ÄNTLIGEN fick jag champagne och bara av högklassig kvalitét!)

Precis en sån nyårsafton jag ville att Leo och jag skulle få fira ihop; Den första ihop sen han var 1 år typ...


Första bilden på det nya året...kunde inte valt bättre motiv... <3


Leo blev inspirerad av kojbyggandet hemma hos vännerna, så han fixade en hemma...



...så inatt ville han sova där! Och nu hör jag att han faktiskt somnat där inne... min sötnos!!

           


  


  

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Bloggar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards