nustundarnyatider

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria Eriksson - 24 oktober 2010 11:11

...det blev inget inlägg idag heller.

Lusten är som borta...

Av Maria Eriksson - 12 oktober 2010 22:17

Vad trögt det går att uppdatera den här bloggen. Skrivlusten borde ju flöda när jag kan använda alla tangenter obehindrat igen och inte behöver tänka ut synonymer för att undvika ord som innehåller vissa tecken. Men icke...


Datorn fungerar bra. Jag har fått ihop ett litet hemma-nätverk här. Kan sitta i vardagsrummet och skicka till skrivaren i sovrummet. Det har jag fixat själv. Wow, vad jag är bra...


Jag testar matkassar som levereras till dörren för tillfället. Den här veckan blir det Linas Matkasse, sen Tasteline och MatHem. Finns ju massor med fler, får se om det blir tillfälle att testa dem med, men Lina kommer vinna i längden, den är klart billigast och det jag upplevt hittills av det jag lagat så är det gott, enkelt och riktigt bra näringsmässigt.


Det är höst. Inte bra...

Av Maria Eriksson - 1 oktober 2010 09:00

Lite glest med uppdateringar här på sistone, önskar att jag kunde säga att det är för att jag har så rysligt mycket att stå i, men det är nog snarare det motsatta...

Ska försöka ändra lite på det nu. Har bokat tider till både AF och TRR för att diskutera framtid, och så har jag anmält mig till seminarier som TRR anordnar, redan nu på måndag är det ett med han som startade glada Hudik's teatern. Kan nog bli inspirerande...


Har fått pengar från en fond jag sökt, så nu spanar jag efter en bra dator; Så billig som möjlig och så mkt som möjligt för pengarna.


Nåväl, hösten är här och då blir det mörkt både ute och inuti, borde ju lärt mig det vid det här laget...


Imorgon 1 månad post op...

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Bloggar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards