nustundarnyatider

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Maria Eriksson - 9 maj 2012 18:59

Det där som jag gjorde reklam för här för nån vecka sen kan jag nu presentera på riktigt!

(Eftersom jag laddat upp det på Fejjan redan så har ni väl redan kikat på det, men kanske finns det väl nån som läser som jag inte har på fejjan...)


Nåväl, tjänster och gentjänster gjorde att jag nu har tillgång till revyn från Väddö i hanterbara digitala filer som lämpar sig att visa upp. Det är endast klippet med min solosång och egenkomponerade text som jag visar, för det har jag fullständiga rättigheter till.

Tyvärr kan jag inte visa mer för jag vet åtminstone några av deltagarna som nog inte vill beblanda sig med att de haft något att göra med den här produktionen över huvud taget eftersom de tyckte att det var höjden av pinsamhet att vara med i något sånt här amatörmässigt. Det är vad jag minns att de sa då, så det måste ju respekteras...


Nåväl, mitt unika helt otroliga tjusiga mästeverk bjuder jag så gärna på... ;-)


Se och njut! :-D (nåja... ;-))



 

Av Maria Eriksson - 9 maj 2012 10:56

En fond jag blev beviljad i november och som jag lite lyckats glömma bort kommer batalas ut inom ett par dagar.

Nu är bara frågan hur jag ska prioritera i min lilla pappershög av räkningar?

Kasta mig iväg till pantbanken ska jag göra i alla fall och hoppas på att mina kära smycken fortfarande finns kvar och inte är sålda...

Och kollo...

Och resan till gbg..

Jaha, så var de pengarna slut....


Som sagt. Täppa till de största hålen i den här sjunkande skutan.

Fast lasten blir lättare... för ångesten krymper ett par ton cirka sådär....

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bloggar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards