nustundarnyatider

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Maria Eriksson - 17 november 2010 09:57

Dag 3 Mina föräldrar...

Åh. Mamma... Pappa...

Dom finns inte längre här och jag saknar deras närvaro nåt fruktansvärt, självklart deras personer...

Men framförallt allt det där andra runtomkring; Den naturliga samlingsplatsen, den helt och totala avslappnade samvaron, att bara få vara, att bara få komma... Att få bli totalt skogstokig av irritation på mammas knasiga rutiner.


Och dom finns inte här...

Och jag tycker det är fruktansvärt jobbigt...

Nästan jämt konstant hela tiden...


Och det är väl en av de saker jag har så svårt att ACCEPTERA att jag inte kan FÖRÄNDRA på...

På det planet är jag väldigt OFÖRSTÅNDIG...

Och det är jobbigt...

**************************************************
**

Jag tackar Ylva och MammaMuu som fyllt i kommentar under "Day 01"

Uppmanar FLER att göra desamma!

Please?


Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Bloggar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards