nustundarnyatider

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Maria Eriksson - 30 november 2010 08:19

Dag 16 Min första kyss...

Min första kyss gjordes i samband med att jag gjorde "det" första gången och var ingen höjdare direkt...


Nåt värt att lägga på minnet är dock när jag fick känslan av att kyssas kunde nog vara ganska härligt egentligen och inte totalt äckligt utbytande av spott, som jag fram till just detta specifika ögonblick tyckt, och blivit lätt illamående...

Det var när jag läste en novell i starlet el mitt livs novell eller nåt annat läsvärt magasin, och en kyss beskrevs som mjukt varmt och smakandes cola och gelé hallon...då väcktes min nyfikenhet. Sen blev det en lång väntan på att få uppleva det. Inte det minsta som beskrivningen; Torr, hård och smakade gammal öl...

Fast samma år fick jag uppleva nåt som nästan liknade det som jag läst i novellen, och på senare år uppleva kyssar som slår novellen med hästlängder...



Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Bloggar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards