nustundarnyatider

Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Nervös...stressad...panik...förväntan...

Av Maria Eriksson - 1 september 2010 10:22

Jag är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag plockar. Jag packar. Jag kollar...

Allt med? Fotboll, gympa, simning...skolarbete. Klart. Med...


Mejla AF. Skriva överklagan till FK. Påbörjat...


Gjorde fyra olika soppor igår så frysen är full. Käkade spaggetti och köttfärssås igår så då blev det en lasagne av bara farten att frysa in till Leo när jag kommer hem...NÄR. Jag. Kommer. Hem...


Leo blir hos kära syster. Bra. Lugnt. Tryggt.


Tanken på Leo lämnad ensam är det som eldar på mig. Jag har LOVAT, så det löftet får man inte bryta.


Egentligen är jag mest nervös för hur det kommer bli efteråt. Och komplikationer. Och tarmvred. Och läckage. Eller tvärtom...


Nämen vi säger så då?

På återskrivelse...


Snart.


Tjing...


*poff*


 
 
Ingen bild

Mamma Muu

1 september 2010 10:39

NÄR du kommer tillbaka. Vi väntar med spänning. Varm kram!

 
Ingen bild

Syster yster

1 september 2010 10:43

Det kommer gå sååååå bra!! Allt kommer bli såå bra.. Lycka till min kära kära kära syster!

 
Ingen bild

Jeanette

1 september 2010 10:47

Lycka till Maria!

Många kramar från oss i Helenelund

 
Ingen bild

Helena

1 september 2010 11:39

Varmt lycka till!!! Jag ser fram emot nästa inlägg NÄR op är över - det är ju då vi ska ses:-)
Styrke-kramar från Helena

 
Ingen bild

Ylva

1 september 2010 11:54

Vart ska du opereras?

 
Ingen bild

Maria

1 september 2010 12:01

Alla:Tack!!! :-)
Ylva:Huddinge

 
Mia

Mia

1 september 2010 13:14

Det kommer att gå jättejättebra! Svisch så är du hemma igen! Kramar

http://www.marimba.se

 
Ingen bild

Cilla

5 september 2010 17:40

Hoppas allt har gått bra, längtar efter att höra ifrån dig.
Kram från Cilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 januari 2014 22:07

Vilket bättre sätt att starta det nya året genom att avsluta något gammalt och avdankat? Tack och hej!     ...

Av Maria Eriksson - 24 november 2013 05:13

Då Jag försöker ta mig framåt men försvinner i mängden, blir undanskuffad. Når aldrig fram... Men blicken är fokus. Nu Jag har vänt om. Försöker tränga mig förbi och bort, blir bortmotad. Vet inte vart jag ska ? Och blicken är tom. ...

Av Maria Eriksson - 14 oktober 2013 19:15

Prinsen bad om att få cykla till Vällingby redan på lördagkvällen. "Jag kan ju cykla så får jag en liten cykeltur!" Vilket stärkande argument för en som uppmanar till all sorts aktivitet. Jag nappade ju självklart på idén... På söndagsmorgonen vakn...

Av Maria Eriksson - 7 oktober 2013 01:11

Varför?

Av Maria Eriksson - 1 september 2013 06:12

Du är så totalt jävla pantad din vidriga ursäkt till mänsklig livsform. Fatta att dina vidriga tankar lyser igenom och förgiftar allt som är normalt och lugnande... Du är rakt igenom totalt rutten. Försök acceptera det så kan alla andra gå vid...

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Bloggar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards