nustundarnyatider

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Maria Eriksson - 9 september 2010 10:23

Sådär. En vecka sedan själva ingreppet och 5 dagar på hemmaplan. Jag har svårt att riktigt greppa hur bra jag mår med tanke på vad som rummsterats om inuti min kropp för en vecka sen. Man måste häpna vid tanken på vilken imponerande konstruktion människokroppen är ändå....


Jag mår alldeles utmärkt! jag äter, skiter, pissar och sover utan större svårigheter. Värkmedicinen är nedtrappad till ett minimum och består egentligen av Alvedon dagtid och till natten tar jag tradolan, vilket jag kan sluta med om nån dag också, då de tar slut.


Min diet består av: Filmjölk, yoghurt, mjölk, soppor, kaffe, vatten, juice, mjukost, färskost och mosade bär.

Har lyckats till fullo uppskatta smoothies (youghurt, bär och mjölk)

Jag tänker på ost, ost och åter ost så jag antar att min stora passion här i livet har utkristalliserat sig till fullo. (Därav att mjukost och färskost smugit sig in i dieten...)


En vecka kvar med soppor. Min mage är nog redo för mer, men tänker köra hela nästa vecka också...

Nu ska jag testa mango, banan och yoghurtsmoothie...

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Bloggar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards