nustundarnyatider

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Maria Eriksson - 22 september 2010 22:46

Jag käkade sushi idag. Och det lär dröja ett tag innan jag gör det igen, för det startade en hel massa processer inuti mig; Tack och lov smärtfria, men det var nästan så jag behövde öronproppar för det dova mullrandet och en skräckslagen övertygelse att nåt ailenliknande skulle komma ut ifrån inuti mig för det gick vågor på magen. Fascinerande var bara förnamnet...


Det lugnade ner sig framåt kvällen; Tack och lov för det var föräldrarmöte, men 1,5 h knipande orsakade till slut magknip, och det var skönt att äntligen få komma ut och gå själv i skydd av mörkret... trodde jag! En hundägare råkade passera vid ett attans olämpligt tillfälle....  


Nu har det verkligen lugnat ner sig. Skönt...


Det är en massa annat som väntar på att bli skrivet...men. Jag tar det sen...

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Bloggar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards