nustundarnyatider

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Maria Eriksson - 2 augusti 2011 12:53

Då var nu gränsen passerad och jag är officiellt gammal!!

Jag har ingen inspiration att skriva så det blir lite bilder istället från den stora dagen och övriga sommarbilder...


Det var poolparty och bror hade fixat fin skylt!




Såhär glad blir man på poolparty! (Kusinbarn Ellen)

 


Dröjde inte länge förrns poolen var full... 


Cirka 30 min innan gästerna skulle anlända hände detta...        


Jag fastnar tydligen inte på bild, har ännu inte sett en enda bild på mig själv, men jag fick ju en cykel och den är med på ett par, så jag är from nu min cykel... 


Världens läckraste buffé blev det! Alla hade med sig jättesnarriga saker och detta är ungefär hälften!


En bild på skygga prinsessan som vi är kattvakt åt. Hon var med och uppvaktade på morgonen när Leo fixade frukost på sängen åt mig!!  


En bild från Judarn vid "vår" grillplats som vi besökt ett par gånger i år...såå fint där! 



Vi spelade minigolf med syster och svåger en kväll och fick närkontakt med luftballong som landade på Kaananbadet! Vad stora de är!    

Solnedgång vid Kaanan. Vackert...


Sista gästerna från min underbara fest! Dessa två finns nästan alltid med på "sista bilden".... :-D       


Sådär...


Nu börjar 2:a halvlek!


Watch out!!!


;-)

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards