nustundarnyatider

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Maria Eriksson - 13 juni 2010 00:11

Väddö? Vad är det? Vart ligger det?
Känns avlägset och väldigt långt borta...

Det är inte totalkaos i lägenheten, och jag har verkligen tid att komma i ordning, men en störande oordning. Har jobbat nästan hela dagen, men känns inte som jag kommer nån vart...

Jag har:
Rensat avlopp
Tvättat 5 maskiner tvätt.
Flyttat bokhyllor.
Fått böckerna på plats.
Fått in kläderna i garderoberna.
Fått in lakan och handdukar.
Sorterat kläder som legat i lådor för de varit för små, men nu kan jag ha dem.
Fått min säng på plats i mitt nya rum.

Det var väl det.

Nu har jag bara ca 15 flyttkartonger kvar som ska gås igenom. Tänker slänga, slänga, slänga!


Skattepengarna kom. Och försvann. Inga räkningar på hög och två småkrediter betalade. Leo har fått ny sommargarderob och ett nytt spel, sen var dom typ slut.
Jo, jag var på AF igår. Tid för introduktion och möte med personlig handläggare blir 21 och 23/6

Så fartfyllt mitt liv är...
Jag är trött.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Bloggar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards