nustundarnyatider

Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

Tacksamhet

Av Maria Eriksson - 9 juli 2010 10:05

Jag känner tacksamhet och jag väljer glädje...

Spik i foten? Jajjamensan!!  ;-)


Jag känner mig nöjd med det sommarlov jag givit min prins hittills, nu ska jag bara ordna till mitt eget när han försvinner iväg på trevligheter.


Vad ska jag göra?

 
 
Ingen bild

Ewa Olsson

9 juli 2010 11:09

Hej Maria!
Visst är det skönt att ha riktiga vänner som ställer upp när man behöver hjälp.Det är riktiga vänner det och dom ska man vara rädd om.Nu sjunger på sista versen innan semestern och det ska bli så skönt.Åker Leo till Patrik idag?
Ella ska ju vara hos honom nu och 14 dar tror jag sen ska hon vara hos oss två veckor och det ska bli så mysigt.Vad ska du göra när du blir barnfri nu?Nu ska jag ta och plocka ihop så jag kan gå hem,du vet jag har 2 min gångväg hem från skolan och det är jätte skönt slippa pendla för det har jag gjort i många år.Ha

 
Ingen bild

Ewa Olson

9 juli 2010 11:10

det så bra!

 
Ingen bild

al

9 juli 2010 12:34

Jag tycker du ska fundera på parkteaterns "vispar du" + irma schults keller sjunger Joni Mitchell som man kan förundras, förvånas och gripas av på 17:e och 18:e juli.

eller varför inte Mr Tourette som går nu?

 
Ingen bild

Ylva

9 juli 2010 13:54

Bada i brorsans pool!!!

 
Mamma Muu

Mamma Muu

9 juli 2010 23:51

Du ska njuta, uppskatta dig själv och göra sånt du mår bra av. Lätt va?

http://loke.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

10 juli 2010 00:14

Ewa: Ja, jag var och lämnade honom där idag. Ella var där och mötte upp vid staionen; Har nog aldrig sett lyckligare unge än när hon fick se Leo och och kom rusande emot honom: "LEEOOOOOOOO, jag har saaaaaknat dig så häääääääääär mycket!! Jag älskar dig!!!" *lycka* Leo blev generad, men såg minst lika glad ut han... :-)
An1: Parkteater och övrigt låter som bra förslag...
Ylva: Det kommer jag högst mycket troligt göra... ;-)

MammaMu: Ack, ja. Såna självklarheter du slänger dig med... pice of kaka...Och du... jag är inte så kinkig, jag är ju ledig massa andra dagar som jag nog kan övertalas att bli bortbjuden... ;-)

http://nustundarnyatider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 januari 2014 22:07

Vilket bättre sätt att starta det nya året genom att avsluta något gammalt och avdankat? Tack och hej!     ...

Av Maria Eriksson - 24 november 2013 05:13

Då Jag försöker ta mig framåt men försvinner i mängden, blir undanskuffad. Når aldrig fram... Men blicken är fokus. Nu Jag har vänt om. Försöker tränga mig förbi och bort, blir bortmotad. Vet inte vart jag ska ? Och blicken är tom. ...

Av Maria Eriksson - 14 oktober 2013 19:15

Prinsen bad om att få cykla till Vällingby redan på lördagkvällen. "Jag kan ju cykla så får jag en liten cykeltur!" Vilket stärkande argument för en som uppmanar till all sorts aktivitet. Jag nappade ju självklart på idén... På söndagsmorgonen vakn...

Av Maria Eriksson - 7 oktober 2013 01:11

Varför?

Av Maria Eriksson - 1 september 2013 06:12

Du är så totalt jävla pantad din vidriga ursäkt till mänsklig livsform. Fatta att dina vidriga tankar lyser igenom och förgiftar allt som är normalt och lugnande... Du är rakt igenom totalt rutten. Försök acceptera det så kan alla andra gå vid...

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Bloggar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards