nustundarnyatider

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Fas 1

Av Maria Eriksson - 6 november 2012 23:05

Jag trodde jag var i Fas 3 nu, men det är jag tydligen inte. Jag är i Fas 1. Vilket innebär att jag ska börja om med jobcoach för att lära mig skriva CV. Typ...

Men man får ersättning. Trygghet. Då kan jag gasa igen och kanske våga mig på att prova på vikarierandet igen för det är ok att jobba deltid på olika procent och täcka upp med aktivitetsstöd. 

Detta MOTIVERAR mig att sätta fart igen. Tänk om alla högermänniskor kunde begripa hur trygghet motiverar; Inte piska...

Och jag har börjat med vattengympa. Känns tokbra...

Och jag har anmält mig till studie kring oro/nedstämdhet/stressrelaterade problem...

För jag orkar inte med det här bergochdalbaneåkandet i måeendet längre. Behöver verktyg. Flera verktyg...


Och jag har T R E ynka kilon kvar till tvåsiffrigt nu... TRE! Det är nästan så jag tänker svälta mig för att komma dit...

Tvåsiffrigt har jag inte vägt sen jag var typ 15 år. Det är en hel evighet sen...det är ett helt liv sen sist.

 
 
Anette

Anette

6 november 2012 23:28

Ja herregud! Det känns som en utopi att kunna väga tvåsiffrigt. Minns att jag vägde 97 när jag var 14. Sen är det svart... Så ja - jag fattar att svältlusten slår till. =)
Du är en stor inspiration! Eller..ja..ganska liten faktiskt. ;-)
Heja dig, Maria! Hoppas du kan få lite lugn i livet nu.

http://levermittliv.wordpress.com

 
Ingen bild

Jeanette

12 november 2012 15:44

Hej Maria. Det var väldigt sen men jag hade "vägarna" förbi och måste då självklart lämna en kommentar! Jag kommer ihåg när en viss kvinna sa till mig jag kommer aldrig väga tvåsiffrigt igen och nu är du SNART där! Du är en kämpe och jag beundrar dig! Hoppas du mår bra och att livet inte bråkar med dig! Tänker på dig många kramar Jeanette (väddö)

 
Ingen bild

Maria

12 november 2012 18:49

Jag är den evige tvivlaren och skeptikern så jag trodde (tror?) verkligen inte att det är uppnåbart! :-) Det återstår att se!
Livet kunde vara snällare, men jag försöker så gott jag förmår att få det snällare!
Åhh, hur är det SJÄLV? Hör gärna av dig här eller via mejl! Undrar så hur du har det! (smulmia@live.se)
KRAM
Maria

 
DONALD MARK

DONALD MARK

5 januari 2018 01:34

Är du i behov av ett företag / personligt eller till och med ett investeringslån, och du har blivit nedstängd av din bank av någon etablering bara för att du antingen är svartlistad eller om du inte har ett lån på lånet? Sök inte mer DONALD MARK LOAN FUNDING är här för att möta alla dina ekonomiska behov, det är snabbt och tillförlitligt att ansöka, kontakta oss på vår email: donaldmarkloanfunding@hotmail.com

http://nustundarnyatider.bloggplatsen.se/2012/11/0

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 januari 2014 22:07

Vilket bättre sätt att starta det nya året genom att avsluta något gammalt och avdankat? Tack och hej!     ...

Av Maria Eriksson - 24 november 2013 05:13

Då Jag försöker ta mig framåt men försvinner i mängden, blir undanskuffad. Når aldrig fram... Men blicken är fokus. Nu Jag har vänt om. Försöker tränga mig förbi och bort, blir bortmotad. Vet inte vart jag ska ? Och blicken är tom. ...

Av Maria Eriksson - 14 oktober 2013 19:15

Prinsen bad om att få cykla till Vällingby redan på lördagkvällen. "Jag kan ju cykla så får jag en liten cykeltur!" Vilket stärkande argument för en som uppmanar till all sorts aktivitet. Jag nappade ju självklart på idén... På söndagsmorgonen vakn...

Av Maria Eriksson - 7 oktober 2013 01:11

Varför?

Av Maria Eriksson - 1 september 2013 06:12

Du är så totalt jävla pantad din vidriga ursäkt till mänsklig livsform. Fatta att dina vidriga tankar lyser igenom och förgiftar allt som är normalt och lugnande... Du är rakt igenom totalt rutten. Försök acceptera det så kan alla andra gå vid...

Presentation


"Nu stundar nya tider, ett liv på egen hand..."

Fråga mig

5 besvarade frågor

Marias Gästbok

Omröstning

Ska jag sluta skriva?
 Ja
 Nej
 Gör som du vill

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Bloggar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards